Co u nás zažijete?

Zuzana Ragánová, vedoucí obchodního týmu v Brně, hledá zkušeného obchodníka/obchodnici, který/á se bude podílet na pronájmu našich nemovitostí. Pokud máte proaktivní přístup, obchodního ducha a zkušenosti v oblasti pronájmu nebo prodeje nemovitostí, rádi Vás uvítáme.

Požadujeme:

  • praxi v oblasti pronájmu nemovitostí nebo podobné oblasti
  • vynikající komunikační a vyjednávací schopnosti
  • vysokou míru motivace, cílevědomost a ambice dosahovat výsledků
  • samostatnost a spolehlivost
  • reprezentativní a profesionální vystupování
  • angličtinu na úrovni B2
  • řidičský průkaz skupiny B
  • uživatelskou znalost MS Office

Pracovní náplň:

  • aktivní získávání nových klientů prostřednictvím marketingových nástrojů PSN nebo vlastní iniciativou
  • spolupráce se zprostředkovateli a realitními kancelářemi
  • jednání s klienty, uzavírání smluv a dlouhodobá péče o klientský vztah
  • koordinace prohlídek nemovitostí a prezentace našich projektů
  • administrativa spojená s procesem uzavírání nájemních smluv
  • péče o svěřené portfolio pronajímaných nemovitostí

Nabízíme:

  • Motivační platové ohodnocení – základní plat a propracovaný systém odměn z realizovaných pronájmů
  • Podporu kariérního růstu
  • Jsme jeden tým – pracujeme v přátelském a podporujícím pracovním prostředí, kde se můžete realizovat
  • Pořádáme pravidelné týmové aktivity – kulturní i sportovní akce, které podporují týmového ducha a společné zážitky
  • Skvělé benefity:
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • příspěvek na stravné ve mzdě
  • plně hrazená Multisport karta
  • auto pro pracovní účely
  • firemní dovolené v exotických destinacích
  • lekce angličtiny
  • školení podporující Váš profesní růst
  • denně čerstvé ovoce a káva

Nástup možný ihned.

Pokud Vás tato pozice zaujala a chcete dále rozvíjet svou kariéru v oblasti nemovitostí, zašlete nám svůj životopis!

Udělejte první krok

Pošlete nám CV s fotografií a motivační dopis. Dejte nám o sobě vědět!